Om TINE Kundesenter
TINE Kundesenter er selve hjertet – og kundenes kontaktpunkt i TINE.
TINE Kundeservice består av fem avdelinger, inkludert vår egen Analyse og forbedringsavdeling. Det er viktig for oss å kontinuerlig jobbe med forbedringer på tvers av kundesenteret, og sikre at våre kunder er godt ivaretatt. Det kaller vi kundeservice i verdensklasse!
Kundeservice 1. linje
Kundekonsulentene på 1. linje behandler alle henvendelser fra våre bedriftskunder, samt foresatte og skoler på Skolelyst (skolelyst.no). Vårt mål er å gi deg som kunde rask og effektiv kundebehandling i verdensklasse.
Kundeservice 2. linje
Kundekonsulentene på 2. linje har ansvaret for flere fagområder i TINE, deriblant Industri- og grossistkunder, spesialbestillinger, håndtering av kjøleutstyr og kunderegister for å nevne noen.
Kundeservice ITM
ITM er en ny avdeling på TINE Kundesenter. ITM har ansvaret for utgående salg- og kundedialog, samt kampanjesalg. Avdelingen har en egen kundeportefølje, og er svært glad for å være i tett dialog med våre kunder.
Kundeservice Sosiale Medier
Kundeservice Sosiale Medier er også en nyopprettet avdeling. Kundekonsulentene har ansvaret for oppfølging av TINEs forbrukere via e-post, telefon, tine.no og i sosiale medier. I tillegg har avdelingen ansvaret for sponsorhenvendelser i TINE.
Velkommen til oss på TINE Kundesenter!